Monday, January 12, 2009

Apa Kata Penulis




Blog ini agak baru bagi diri ini.Tiada lain yang menyebabkan keinginan mewujudkan blog ini selepas apa yang berlaku kepada Saudara-saudaraku di sana (Palestin)..Masakan aku hanya perlu duduk di rumah, beristrirehat, bersenang-lenang, sedangkan saudara-saudaraku diratah Israel Laknatullah..Demi ALLAH, aku tidak tahan melihat kekejaman sepertinya ini.Tiada usaha yang mampu aku beri selain doa, rasa kebencian terhadap apa yang dilakukan mereka (Israel Laknatullah), sedikit sumbangan kewangan yg hanya sebesar kuman, memboikot segala barangan2 meraka(israel & amerika) dan perjuangan dlm menyebarkan apa yang berlaku di sana (mewujudkan blog)..Demi ALLAH sekali lagi aku katakan, aku tidak tahan dengan keadaan yang menimpa saudara-saudaraku..

Sikap kurang ajar mereka memang melampaui batas.Mereka tidak peduli dengan undang-undang antarabangsa.Jika dulu mereka(Amerika) menyerang Iraq dgn alasan Iraq memiliki senjata yang tidak dibenarkan. Namun sehingga kini mereka tidak dapat membuktikan dakwaan mereka ini.Tapi sekarang apa yang berlaku..Israel Laknatullah menggunakan senjata yang jelas dilarang.Senjata yang mengandungi bahan kimia yang amat merbahaya.Senjata yang mampu membakar kulit dengan teruk sekali walaupun hanya terkene serpihannya.Senjata tersebut di arah ke ke arah penduduk Palestin..Siapa yang mereka mahukan ?? Penduduk Palestin atau HAMAS..Sesungguhnya mereka berkeinginan mengeluarkan segala isi bumi Palestin dai penduduk Palestin.Itu lah misi mereka..

Lihat Bagaimana kanak-kanak, wanita, warga tua yang tidak berdaya dibunuh tanpa sedikit simpati.Ini lah yang diajar dan ditanam di dalam setiap jiwa orang Yahudi (Israel) Darah Arab adalah minuman mereka, darah orang ISLAM adalah tanda mereka yahudi sejati. Lihat apa yang terjadi beberapa hari lepas.Mereka sanggup menghalakan senjata ke arah sekolah.dengan alasan HAMAS beroperasi di situ..Selepas serangan, mana buktinya ???? Ini lah Yahudi Laknatullah..

Bersatulah umat ISLAM..Bersatulah....Saudara-saudara anda diratah di sana..Saudara-sauara anda dipijak, dihina, dirogol, disepak, dibom, ditembak, dikerat-kerat..Bayangkan kalau itu berlaku kepada ibu anda, kakak anda, adk anda .Anda mampu menerima ini semua ?? Bangkitlah..

No comments:

Post a Comment